Close

D-stevne i september

Velkommen til D-stevne på Tanum 3-4. september 2022! Det konkurreres på to utebaner og oppvarming er i ridehuset. Våre blide og serviceinnstilte medlemmer hjelper til med å skape en god stevneopplevelse.

Stevneinformasjon og ryttermelding

PÃ¥melding

Påmelding til stevnet gjøres på www.nryfstevne.no.

Antall og venteliste

Det er ikke ventelistefunksjonalitet i påmeldingssystemet, dessverre. Vi følger med løpende, justerer antall om mulig og får med så mange vi klarer. Etter påmeldingsfristen kan du ta kontakt med oss på epost om du har behov for å stå på venteliste.

Foreløpige stevnetider

Lørdag: 10.00 – 14.30

Søndag: 09.00 – 13.00

Uken før stevnet kan du se startlistene i Equipe for nøyaktige tider.

Obligatorisk ekstrainfo

Smittevern er viktig og vi trenger oversikt over hvilken stall hestene kommer fra. For å gjøre det enkelt har vi laget et skjema for å fylle ut denne informasjonen. Personinfo vil bli lagret trygt og slettes 10 dager etter stevnet.

Skjemaet er obligatorisk å fylle ut for alle deltakere!

Betaling

Du kan bruke Vipps og kort hos oss, i tillegg til kontanter. Stevneavgifter betales ved påmelding på www.nryfstevne.no.

VÃ¥re vippsnr:

  • Sekretariatet: 7001
  • Kiosken: 7002

Ridning på banen utenfor konkurransetiden

Begge stevnedager er det anledning til å ri på banene etter stevneslutt og fram til kl 21.30.

Baner og signal

Banene kan du lese mer om her.

Stevnet går på utendørsbanen med gummi/grus:

  • Bane 1, venstre bane: Fløyte
  • Bane 2, høyre bane: Bjelle

Sekretariat

Sekretariatet åpner 1 time før første start og stenger 30 minutter etter siste start.

Premier og protokoll

Premieutdeling begge dager uten hest, men selvfølgelig med korrekt antrekk. Protokoller blir satt ut i stativet ved siden av premiepallen med jevne mellomrom, og kan hentes selv før klassen er ferdig.

Oppvarming

Oppvarming skjer i ridehuset. Oppvarming i ridehuset kan tidligst skje 40 minutter før starttiden din.

Det er mange som skal varme opp så det er ikke tillatt med opp- og nedskritting i hallen. Veien langs ridebanene er åpen for skritting.

Startlister og resultater

Dette finner du i Equipe.

Nøkkelpersonell

Stevneleder: Wenche Alm, 93 20 94 75, wkalm@hotmail.com

Sekretariat: Øyvind Fonnes, 90 05 46 02, post@tanumrideklubb.no

Rytterrepresentant: Mathilde Merethe Klaesson

Hovslager: Roy Kristoffersen, 92 88 03 90

Dommere

Camilla Samuelsen

Vibeke Bongo
Gry Kløfta

Steward

Anne Selsaas

Hvordan finner du oss?

Her er veibeskrivelsen for å komme til Tanum ridesenter:

Kiosk

Kiosken er åpen som vanlig på stevnet, dvs fra første til siste start alle dager. Vi tilbyr et greit utvalg av varm og kald drikke, mat, frukt, smoothie og søtsaker.

Beredskapsplan

Smittevernansvarlig under arrangementet

Stevneleder er smittevernansvarlig for smittsomme sykdommer på dyr og mennesker under stevnet.

Smittsom sykdom på hest

Ansvarlig person i Tanum rideklubb: Erik Knudsen, 91 56 97 95

Ved mistanke om smittsom sykdom på hest kontakter Tanum rideklubb Mattilsynet (tlf 22 40 00 00).

Samtidig vurderes stopp for all aktivitet ut/inn av konkurranseområdet, og eventuelle tiltak fra veterinær, Mattilsynet eller NRYF sentralt igangsettes.

Liste over deltakende hester og ryttere finnes på stevnets sider på Equipe. Gjennom Equipe og informasjonen fra påmeldingsskjemaet, har sekretariatet tilgang til utvidet info om hver ekvipasje.

Rengjørings- og desinfeksjonsmidler

Dette vil være tilgjengelig på faste og mobile toaletter samt ved publikumsområdet.