D/L-stevne 27-28. juni 2020

Velkommen til stort D/L-stevne på Tanum! Her finner du et godt klassetilbud fra LC til MA, og våre blide og serviceinnstilte medlemmer hjelper til med å skape en god stevneopplevelse.

Stevneinformasjon og ryttermelding

Obligatorisk ekstrainfo

Smittevern for både dyr og mennesker krever at vi har oversikt over hvem som er på stevneplassen, og hvilken stall hestene kommer fra. For å gjøre det enkelt for både utøvere, publikum og oss, har vi laget et skjema for å fylle ut denne informasjonen. Det er obligatorisk å fylle ut, og vi ønsker at du gjør det så snart som mulig. Personinfo vil bli lagret trygt og slettes 10 dager etter stevnet.

Epost

Vi har dessverre hatt problemer med eposten, og ikke mottatt epost mellom 2. og 22. juni. Det fungerer nå, så send på nytt om du venter på svar på noe. Vi skal være raske med responsen.

Sekretariat

Sekretariatet åpner 1 time før første start og stenger 30 minutter etter siste start.

Vi tar for tiden ikke kontanter, men du kan bruke Vipps og kort hos oss.

VÃ¥re vippsnr:

• Sekretariatet: 7001
  • Kiosken: 7002

Startlister og resultater

Dette finner du i Equipe.

Ridning på banen fredag

For dem som er i nærheten er det mulig å ri på utebanen med rail fredag kveld fram til kl 20.00. Da stenger vi for å gjøre den klar til konkurransen.

Baner og signal

Banene kan du lese mer om her.

Stevnet går på to utendørsbaner med gummi/grus:

• Bane 1, venstre bane. Signal: Fløyte
  • Bane 2, høyre bane. Signal: Bjelle

Oppvarming

Oppvarming skjer i ridehuset. Oppvarming i ridehuset kan skje tidligst 40 minutter før starttiden din.

Det er mange som skal varme opp så det er ikke tillatt med opp- og nedskritting i ridehuset. Veien langs ridebanene er åpen for skritting.

Riktig program

De riktige programmene er angitt pr klasse i Equipe. I invitasjonen i HorsePro var det i noen tilfeller ikke de nyeste programmene det ble henvist til.

Premier og protokoll

Premieutdeling begge dager uten hest, men selvfølgelig med korrekt antrekk. Protokoller blir satt ut i stativet ved siden av premiepallen med jevne mellomrom, og kan hentes selv før klassen er ferdig.

Nøkkelpersonell

Stevneleder: Øyvind Fonnes, 90 05 46 02

Steward: Bente Tøsti Rosenborg og Cathrine Herløvær

Rytterrepresentant: Carina Brecke, 99 24 49 66

Dommere

Anne-Gunn Aleksandersen (overdommer)

Selina Johansen-Dahl
Torunn Knævelsrud
Kristoffer Nyquist
Gunn Skovholt

Kiosk

Kiosken er åpen som vanlig på stevnet, dvs fra første til siste start lørdag og søndag. Vi tilbyr et greit utvalg av varm og kald drikke, mat og søtsaker.

Hvordan finner du oss?

Her er veibeskrivelsen for å komme til Tanum ridesenter.

Beredskapsplan

Smittevernansvarlig under arrangementet

Stevneleder Øyvind Fonnes, 90 05 46 02, er smittevernansvarlig for smittsomme sykdommer på dyr og mennesker under stevnet.

Smittsom sykdom på hest

Ansvarlig person i Tanum rideklubb: Erik Knudsen, 91 56 97 95

Ved mistanke om smittsom sykdom på hest kontakter Tanum rideklubb Mattilsynet (tlf 22 40 00 00).

Samtidig vurderes stopp for all aktivitet ut/inn av konkurranseområdet, og eventuelle tiltak fra veterinær, Mattilsynet eller NRYF sentralt igangsettes.

Liste over deltakende hester og ryttere finnes på stevnets sider på Equipe. Gjennom Equipe har sekretariatet tilgang til utvidet info om hver ekvipasje.

Rengjørings- og desinfeksjonsmidler

Dette vil være tilgjengelig på faste og mobile toaletter samt ved publikumsområdet.