Hvordan fôre hesten frisk?

Mandag 29. august kl 19.00 inviterer Tanum rideklubb til foredrag med veterinær og fôrspesialist Idun Rosenfeld fra Felleskjøpet. Foredraget tar for seg temaet «Fôre hesten frisk» og er innom de vanligste fordøyelsesrelaterte sykdommene som kolikk, forfangenhet, magesår etc.
Riktig fôring er basis for at hesten skal holde seg frisk. Hester med sykdom i fordøyelsessystemet kan være ekstra utfordrende å fôre. Veterinær Idun Rosenfeld, produktsjef for hest i Felleskjøpet, forteller om hvordan vi kan legge opp en fôrplan som gir hesten gode forutsetninger for å holde seg frisk, og hvordan vi kan tilrettelegge fôringen for hester som er spesielt følsomme for kolikk eller har magesår.

Sted: Advokatfirmaet Dehn, Brambanigården, Rådhustorget 5, Sandvika
Mandag 29. august kl 19.00 – 20.30

Foredraget er gratis og åpent for klubbens medlemmer og oppstallører på Tanum ridesenter.

Vi serverer noe å spise og drikke.

Velkommen!