Close

L/E-stevne 7-9. august 2020

Velkommen til stort L/E-stevne på Tanum! Her blir det oppstalling, klasser fra LA ponni til Grand prix, og våre blide og serviceinnstilte medlemmer hjelper til med å skape en god stevneopplevelse.

Stevneinformasjon og ryttermelding

Obligatorisk ekstrainfo

Smittevern for både dyr og mennesker krever at vi har oversikt over hvem som er på stevneplassen, og hvilken stall hestene kommer fra. For å gjøre det enkelt for både utøvere, publikum og oss, har vi laget et skjema for å fylle ut denne informasjonen. Personinfo vil bli lagret trygt og slettes 10 dager etter stevnet.

Det er obligatorisk å fylle ut, og du kommer til skjemaet via knappen nedenfor.

PÃ¥melding

Påmeldingsfristen er nå utløpt. Har du spørsmål eller må gjøre endringer i din påmelding, så ta kontakt med oss på post@tanumrideklubb.no.

Store biler

Det er parkering av lastebiler o.l på stevneplassen for dem som har bestilt strøm i påmeldingen. Dersom du har glemt det, men likevel ønsker parkering over natt på plassen, ta kontakt med oss snarest på post@tanumrideklubb.no.

Oppstalling

Oppstalling skjer i teltstall på stevneplassen. Boksene desinfiseres før dere kommer. Det er to flisballer i hver boks, og ekstra kan kjøpes i sekretariatet. På Tanum møkker man ikke når man drar, vi tar det opp med traktor etterpå.

Kürmusikk

Du kan ha med deg minnepinne eller CD med musikk, og levere denne i sekretariatet, men det beste er om du sender musikken til oss på forhånd. Send til post@tanumrideklubb.no.

Merk: Det blir lydsjekk kl 17.30 lørdag. Det trengs for å få satt riktig styrke på musikken din. Om du ikke har anledning til å være til stede da kan vi teste musikken for deg. Gi i tilfelle beskjed om det, og om du ønsker lav, middels eller høy lydstyrke.

Sekretariat

Sekretariatet åpner 1 time før første start og stenger 30 minutter etter siste start.

Betaling

Vi tar for tiden ikke kontanter, men du kan bruke Vipps og kort hos oss.

VÃ¥re vippsnr:

  • Sekretariatet: 7001
  • Kiosken: 7002

Startlister og resultater

Dette finner du i Equipe.

Ridning på banen utenfor konkurransetiden

Fredag starter stevnet kl 14, og banene stenger for preparering kl 12. Alle stevnedager er det anledning til å ri på banene etter stevneslutt og fram til kl 21.30.

Baner og signal

Banene kan du lese mer om her.

Stevnet går på to utendørsbaner med gummi/grus:

  • Bane 1, venstre bane. Signal: Fløyte
  • Bane 2, høyre bane. Signal: Bjelle

Oppvarming

Oppvarming skjer i ridehuset. Oppvarming i ridehuset kan skje tidligst 40 minutter før starttiden din.

Det er mange som skal varme opp så det er ikke tillatt med opp- og nedskritting i ridehuset. Veien langs ridebanene er åpen for skritting.

Riktig program

De riktige programmene er angitt pr klasse i Equipe. I invitasjonen i HorsePro kan det i noen tilfeller være at det ikke er de nyeste programmene det henvises til.

Premier og protokoll

Premieutdeling begge dager uten hest, men selvfølgelig med korrekt antrekk. Protokoller blir satt ut i stativet ved siden av premiepallen med jevne mellomrom, og kan hentes selv før klassen er ferdig.

Hesteutstyr fra Roxette and me

Roxette and me stiller med butikk på stevnet. Stikk innom og se på utvalget av flotte ting til hest og rytter.

RoxetteAndMeLogo3

Nøkkelpersonell

Stevneleder: Wenche Alm, 93 20 94 75

Sekretariat: Øyvind Fonnes, 90 05 46 02

Steward:
Jeanette Kristiansen
Trude Stavheim
Aase Laila Delmark Andersen

Rytterrepresentant: Therese Bragstad

Hovslager (på tilkalling): Roy Kristoffersen, 92 88 03 90

Veterinær (på tilkalling): Espen Guriby, 95 15 41 84

Dommere

Torunn Knævelsrud (overdommer)

Anne Gunn Aleksandersen
Vibeke Bongo
Janne T. Halstenshov
Nina H. von Hirsch
Iselill B. Karlsen
Liv Mette Moxnes
Kjell Myhre
Elise H. Ratvik
Øivind I. Ødemotland

Kiosk

Kiosken er åpen som vanlig på stevnet, dvs fra første til siste start på stevnedagene. Kiosken har et godt utvalg av varme drikker, mineralvann, iskrem, kaker, croissanter og enkle varmretter. Vi tilbyr også frukt, toast, baguetter og et vegetar-alternativ.

Ca kl 11 lørdag og søndag tenner vi grillen og tilbyr burgere og pølser med tilbehør.

Pass på å holde 1 meters avstand når du handler i kiosken.

Hvordan finner du oss?

Her er veibeskrivelsen for å komme til Tanum ridesenter.

Parkering av tilhenger

Dere som har oppstalling hos oss parkerer tilhenger etc på Bjerketun. Etter å ha lastet av på stevneplassen kjøres det ut på veien, litt tilbake mot Sandvika, og første vei inn til venstre. Deretter forbi et ridesenter, og så inn til venstre.

Beredskapsplan

Smittevernansvarlig under arrangementet

Stevneleder er smittevernansvarlig for smittsomme sykdommer på dyr og mennesker under stevnet.

Smittsom sykdom på hest

Ansvarlig person i Tanum rideklubb: Erik Knudsen, 91 56 97 95

Ved mistanke om smittsom sykdom på hest kontakter Tanum rideklubb Mattilsynet (tlf 22 40 00 00).

Samtidig vurderes stopp for all aktivitet ut/inn av konkurranseområdet, og eventuelle tiltak fra veterinær, Mattilsynet eller NRYF sentralt igangsettes.

Liste over deltakende hester og ryttere finnes på stevnets sider på Equipe. Gjennom Equipe har sekretariatet tilgang til utvidet info om hver ekvipasje.

Rengjørings- og desinfeksjonsmidler

Dette vil være tilgjengelig på faste og mobile toaletter samt ved publikumsområdet.